dagens søte


Fysen eller trenger kjapp energi?

Dette spiser jeg ofte til frokost, etter trening, etter skole om middagen blir sen, før jeg legger meg eller når jeg bare har lyst på noe søtt (og det er bare når jeg er sulten). Forutsetningen er at jeg har husket å kjøpe bananer og cottage cheese. CC erstatter jeg lett med tyrkisk yoghurt, men må da ha blåbær-  eller tyttebærsyltetøy på i stedet. Aner ikke hvorfor.

Men denne gang altså:




½ boks CC nederst i skåla
Nok stikkelsbærsyltetøy
Kanel
1 banan i biter
En liten neve hakkede mandler(kan droppes)

Viktig med riktig rekkefølge :)

Det essensielle her er Ikeas stikkelsbærsyltetøy! Alias ”krusbär sylt”. Er også uunnværlig på vafler eller nybakte rundstykker/scones.

Kommentarer

  1. Får komme hjem til deg en dag og prøve ;) Har ikke krusbär sylt...

    SvarSlett
  2. ta bussen til ikea ;)
    neida, du er hjertelig velkommen, hehe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar